آیین تکریم و معارفه رئیس دانشکده حقوق و علوم سیاسی

آیین تکریم و معارفه رئیس دانشکده حقوق و علوم سیاسی


آیین تکریم و معارفه رئیس دانشکده حقوق و علوم سیاسی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

در آیینی با حضور دکتر علی‌محمد آخوندعلی رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز از تلاش‌های دکتر ملائکه‌پور شوشتری رئیس پیشین دانشکده‌ی حقوق و علوم سیاسی تقدیر و دکتر نوروزی به عنوان رئیس جدید این دانشکده معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه شهید چمران اهواز، دکتر علی‌محمد آخوندعلی در این آیین که بعدازظهر امروز چهارشنبه پنجم بهمن‌ماه در تالار اجتماعات حوزه‌ی ریاست دانشگاه برگزار شد با تقدیر از تلاش‌ها و زحمات دکتر ملائکه‌پور شوشتری اظهار امیدواری کرد که دکتر نوروزی رئیس جدید دانشکده بتواند در زمینه‌ی رشد و توسعه‌ی هرچه بیشتر این دانشکده‌ی نوپا را بیش از پیش فراهم آورد.

وی افزود: دانشکده‌ی حقوق و علوم سیاسی به دلیل تازه تاسیس بودن به لحاظ فضای فیزیکی و نیروی انسانی دچار مشکلاتی است که بی‌شک به همت کارکنان دلسوز و اعضای هیئت‌علمی در همکاری با رئیس جدید دانشکده، این مشکلات کمتر خواهد شد.

در ادامه دکتر ملائکه‌پور شوشتری رئیس پیشین دانشکده‌ی حقوق و علوم سیاسی با تقدیر از همه‌ی کارکنان و اعضای هیئت‎‎علمی این دانشکده، بیان کرد: دانشکده‌ی حقوق و علوم سیاسی جزو دانشکده‌های تازه تاسیس دانشگاه شهید چمران اهواز است که تا پیش از این به عنوان یک گروه در دانشکده‌ی اقتصاد و علوم اجتماعی فعال بود؛ با تلاش بسیاری از افراد این گروه به دانشکده‌ای مستقل تبدیل شد که امیدوارم با حضور دکتر نوروزی زمینه‌ی توسعه‌ی هرچه بیشتر این دانشکده فراهم شود.

وی افزود: این دانشکده شامل سه گروه «حقوق»، «علوم سیاسی» و «حقوق خصوصی» در دو مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد است.

دکتر نوروزی رئیس جدید دانشکده‌ی حقوق و علوم سیاسی نیز در این نشست، بیان کرد: شکل‌گیری دانشکده‌ی حقوق و علوم سیاسی مرهون زحمات مسئولان پیشین دانشگاه، اعضای هیئت‌ علمی این دانشکده و حمایت‌های رئیس کنونی دانشگاه شهید چمران اهواز است.

وی، افزود: امیداریم بتوانیم با انجام پژوهش‌های کاربردی و مشاوره‌ای بهترین خدمات را به جامعه ارائه دهیم.

گفتنی است در پایان این آیین با اهدای لوح تقدیر از تلاش‌های دکتر ملائکه‌پور شوشتری تقدیر و ابلاغ انتصاب دکتر نوروزی به وی اهدا شد.

 

باز نشر از اخبار روابط عمومی دانشگاه: https://scu.ac.ir/article/9114874

 

summary-address :